Már van weboldalam, de nem hoz eredményt

Ezzel a problémával nem vagy egyedül
és sokszor nem is feltétlenül Te tehetsz róla!

Gyakran szembesülünk azzal, hogy a megrendelői igények és a kész weboldal egyáltalán nincs összhangban, de ez csak a jéghegy csúcsa.

De akkor mi van a víz alatt? Egy rosszul megválasztott fejlesztő csapaton kívül mi más okozhat még eredménytelenséget?

A weboldal készítés világa megváltozott. A technológia fejlődésével annyi lehetőség közül választhatsz, annyi féle fejlesztési szakterület létezik, hogy vissza kell bontanunk a szálakat egészen a koncepcióig, és ahhoz megfelelő weboldaltípust választani.

Jobb esetben a fejlesztő csapat már felkészült, és olyan kérdéseket tesz fel neked az első találkozón, amelyekből kiderül, hogy számodra mi lesz a legjobb megoldás.

Weboldalad eredményessége
ilyen alapvető kérdéseken múlik:

  • Mi a weboldal célja?
    Egy weboldalt egy cél köré érdemes építeni, hiszen így tudsz a leghatékonyabban keresőoptimalizálni, így tudsz célzott közönséget jól célzott üzenettel megszólítani.
    Például: A weboldalamnak az a fő célja, hogy érdeklődőket hozzon a könyvelő szolgáltatásomra.
  • Tervezel-e marketinget építeni a weboldalra?
    Ha igen, mi a szerepe a weboldaladnak a marketing gépezetedben?
  • Milyen típusú weboldalt szeretnél?
    Értékesítő, bemutatkozó, imázs, blog, webshop, portál, közösségi jellegű stb…

Ha a weboldalad koncepcionális alapkérdéseit lefektetted, akkor jöhetnek a finomítások, jöhet a konkrét kidolgozás, amikor is

 

Ha mindezzel egyet is értesz, nyilván érdekel, hogy akkor mennyibe kerül egy jövedelmező weboldal felépítése?