Sikersztori csomag

Vigyázat!
Ez a csomag nem való azoknak, akik
az első weboldalukat tervezik és azoknak sem, akiket
egyáltalán nem érdekel az online marketing.

Ha viszont van weboldalad és érdekel az online marketing, akkor ráléptél a Sikersztori útjára.

Ellenőrizd jó irányba haladsz-e és tedd fel magadnak az alábbi 3 kérdést:

Ha igen-igen-igen a válasz, akkor ez a csomag egy valóságos pénznyomda lesz a vállalkozásodban, addig viszont még elég sok dolgunk van.

De mit jelent a Sikerszori Csomag?

Azt jelenti, hogy nem csak egy kisvitorlást vásárolsz, amin egyedül vágsz neki a web óceánjának, hanem egy masszív, luxus tengerjárót

Ha a fenti három kérdésre IGEN volt a válasz, akkor szinte nincs olyan témakör, amiben ne lehetne sikersztori csomagot felépíteni.

Mik a sikersztori csomag kellékei?

Mint látod, a sikersztori csomag sok komponensből áll, de azért nem rakéta tudomány. Főleg, ha van melletted egy hozzáértő csapat, aki segít az ötletelésben és a megvalósításban.

Teltek már el úgy álmatlan éjszakáid,
hogy ilyeneken gondolkoztál:

Vállalkozóként már biztosan eszedbe jutottak a fenti kérdések. Nos, a jó hír az, hogy a Sikersztori csomagban melléd szegődik egy fejlesztő, egy grafikus és egy online marketinges szakember, olyanok, akik kifejezetten vállalkozásokra specializálódtak. Így, együtt sokkal könnyebben fog menni a tervezés és kivitelezés.

Ha már zsong a fejed a jobbnál jobb cégfejlesztő ötletektől, de valahogy mégsem akar kiforrni az pénztermelő rendszered, akkor szokott az előfordulni, hogy az ember már annyira belemélyed a cégfejlesztés gondolataiba, hogy csak a legegyszerűbb megoldásra nem gondol, nem látja a fától az erdőt.

Ilyenkor jön csak igazán jól egy felkészült csapat, aki érti a problémádat, aki friss és hozzáértő fejjel áll neki a koncepciód megtervezésének.

Biztosan te is érzékeled, hogy a Sikersztori csomaghoz nem elég egy brief, a feladatok leírása, vagy egy konzultáció a tervekről.

A sikersztori csomag kidolgozása már önmagában is komoly feladat. Többszöri egyeztetést és közös ötletelést, valamint egy online marketingesből, grafikusból + minimum 1 fejlesztőből álló kreatív csapat, összehangolt tervező munkáját igényli.

Kíváncsi vagy, hogyan indul egy Sikersztori?
Válasz a következő oldalon »